ایرانی، کالا/خدمت مبتنی بر دانش ارائه کن             شیوه مشارکت اعضای هیئت علمی و دانشاه ها در شرکتهای دانش بنیان             به کارگیری محصولات خدمات شرکتها جهت توسعه کسب و کار خود             معرفی محصولات و خدمات خود به دیگران             مشاهده جزئیات امار شرکتهای دانش بنیان و غیر دانش بنیان             ایرانی کالای مرغوب ایرانی بخر            
شبکه دانش بنیان ویترین عرضه محصولات، خدمات و اطلاعات دانش بنیان و دانش محور
  •   جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰

راهنمای ساده

سلام
از اینکه با ما در سایت دانش بنیان هستی خوشحالیم. امیدوارم از بودن با ما راضی باشی و به دیگران هم توصیه کنی به ما ملحق بشن.
میخوام بصورت ساده شما را راهنمایی کنم تا لذت و بهره بیشتری از سایت دانش بنیان ببری. آماده ای؟
اول ثبت نام کن. گذاشتن عکس خودتو یادت نره. البته اجباری نیست ولی جالب تر میشه. ضمنا نام و عکس و مشخصات خاص شما را کسی نمی بینه.
یادت نره که بری به ایمیلت و حساب خود را فعال کنی
لطفا نام کاربری، شماره رمز و کد کاربری خود را یه گوشه ای بنویس که دم دستت باشه.

ادامه متن
شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰
0
غفلت شرکت‌های دانش‌بنیان در خصوص بازاریابی محصولات شرکتبه گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت منتظر خراسان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در کشور ما سیستم‌های علمی محور مانند معاونت علمی ریاست جمهوری پارک‌های علم و فناوری و مراکز پژوهشی دانشگاهی هر یک به وسع خود کارهای خوبی را انجام می‌دهند اما یک نقطه در این زمینه غافل مانده است و آن هم بازار محصول است. وی ادامه داد: بسیاری از افراد فناور و شرکت‌های دانش بنیان که در حدود ۶۰۰۰ شرکت هستند دارای این دغدغه هستند که به چه شکلی قادر به عرضه محصول خود باشند در این شرایط نیاز به حمایت احساس می‌شود حمایتی که معمولاً انجام می‌شود بیشتر جنبه آموزشی و ارتقاء توانمندی دارد اما برای تکمیل این زنجیره فناوری که از ایده اولیه شروع می‌شود و به فروش محصول ختم می‌شود مرحله آخر یعنی بازار فروش اهمیت بالایی به دلیل تمام کنندگی و یا به عبارتی تکمیل کننده زنجیره دارد. معاون علمی و پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: یکی از موارد جدی در حوزه اقتصاد غیرنفتی اقتصاد دانش بنیان است و بسیاری از صنایع و زنجیره‌های ارزش در داخل کشور خلأهای فناورانه دارند که اگر پاسخ های مورد اعتماد و قوی برای این خلاها در داخل کشور وجود داشته باشد می‌تواند نقش عمده‌‍‌ای را در پیشبرد اقتصاد در داخل کشور ایفا کنند. منتظر خراسان افزود: در کشور برای حل نیازهای فناورانه سه ضلع وجود دارد یک ضلع شبکه پاسخ‌ها(شرکت‌ها و مجموعه‌های فناور و دانش بنیان) ضلع دوم پشتیبانی (مالی، اعتباری و زیرساختی) و ضلع سوم اصل شناسایی نیازهای فناورانه و تمرکز بر روی حل مسائل و پاسخ‌ها است که رسالت شرکت پیشگامان بسیج ظرفیت‌های پشتیبانی سرمایه‌گذاری بر روی نیازهای اولویت‌دار فناوران در کشور و استان‌ها است، یعنی شناسایی مسئله، پاسخ یافتن و نهایتاً ورود به مرحله پشتیبانی، یعنی تحقق اقتصاد دانش بنیان است. وی با اشاره به اینکه بخشی از فرآیند شناسایی و احصا مسائل و مشکلات خط و ارائه راه حل را شعب استانی شرکت انجام می‌دهند، عنوان کرد: برای اینکه در بستری گسترده این فرایند انجام شود شرکت طرح‌های مختلفی را پیاده می‌کند که ذیل این طرح های چالش مختلف مطرح و راه حل‌ها ارائه شده است و حرکت‌های حمایتی آغاز می‌شود در حال حاضر این بستر از طریق طرح راهینو فراهم شده است. این مقام مسوول گفت: "راهینو "راهی نو برای صاحبان کارخانجات تولیدی‌ها کارگاه‌ها کسب و کارها است که به دنبال حل نیازهای فناورانه خود بوده و برای پاسخ نیازمند پشتیبانی و سرمایه گذاری هستند .
درج اطلاعات ستاره دار (*) الزامی است.
verification
سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

Item removed. Undo