ایرانی، کالا/خدمت مبتنی بر دانش ارائه کن             شیوه مشارکت اعضای هیئت علمی و دانشاه ها در شرکتهای دانش بنیان             به کارگیری محصولات خدمات شرکتها جهت توسعه کسب و کار خود             معرفی محصولات و خدمات خود به دیگران             مشاهده جزئیات امار شرکتهای دانش بنیان و غیر دانش بنیان             ایرانی کالای مرغوب ایرانی بخر            
شبکه دانش بنیان ویترین عرضه محصولات، خدمات و اطلاعات دانش بنیان و دانش محور
  •   سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

راهنمای ساده

سلام
از اینکه با ما در سایت دانش بنیان هستی خوشحالیم. امیدوارم از بودن با ما راضی باشی و به دیگران هم توصیه کنی به ما ملحق بشن.
میخوام بصورت ساده شما را راهنمایی کنم تا لذت و بهره بیشتری از سایت دانش بنیان ببری. آماده ای؟
اول ثبت نام کن. گذاشتن عکس خودتو یادت نره. البته اجباری نیست ولی جالب تر میشه. ضمنا نام و عکس و مشخصات خاص شما را کسی نمی بینه.
یادت نره که بری به ایمیلت و حساب خود را فعال کنی
لطفا نام کاربری، شماره رمز و کد کاربری خود را یه گوشه ای بنویس که دم دستت باشه.

ادامه متن
چهارشنبه 25 تير 1399
0
صنایع خلاق همگام با دانش بنیان ها با کرونا مقابله می کنددبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز گفت: استارت آپ های حوزه صنایع خلاق عملکرد خوبی در مقابل کرونا از خود نشان دادند و هم راستا با شرکت های دانش بنیان، مشغول مقابله با ویروس هستند. […] به نقل از معاونت علمی و فناوری، سیدمحمدحسین سجادی نیری در «نشست نقد اندیشه و تاثیر کرونا بر کسب و کارهای نوپا» بیان کرد: تمام اجزاء اقتصاد، از شیوع ویروس کووید ۱۹ تاثیر پذیرفته اند و صد البته کسب و کارهای نوپا نیز از این مسئله مصون نمانده اند. با این همه در زیست بوم نوآوری کشور، کسب و کارهای نوپا از این نظر به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول کسب و کارهای نوپایی هستند که مانند مشاغل سنتی از شیوع ویروس کرونا غافلگیر شدند و دسته دوم شرکت های نوآوری بودند که تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردند و از آن پله ای ساختند برای جهش در تولید محصولات جدید. نیری ادامه داد: معتقد هستم که کسب و کارهای نوپای ایرانی در برخی از زمینه ها از کسب و کارهای نوپای غربی موفق تر عمل کردند. برای مثال یک شرکت دانش بنیان را که در عرض کمتر از دو ماه یک خط تولید کامل تولید ماسک و مواد ضد عفونی را در کنار دیگر محصولاتش راه اندازی کرد با یک شرکت عظیم بین المللی مانند اوبر مقایسه کنید که نتوانست خود را با این چالش همگام سازد و ضرر و زیان قابل توجه ای متوجه آن شد. کسب و کارهای که از قبل آمادگی جهش را داشتند و از چابکی فناورانه لازم برخوردار بودند، توانستند از این بحران به نحو مطلوب استفاده کنند. تبدیل تهدید به فرصت دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: کرونا به ما یاد داد که باید که باید به بخش فرس ماژور (رخدادهای غیرقابل اجتناب) برنامه تجاری شرکت ها پیش از گذشته توجه کرد. یک استارت آپ باید توجه داشته باشد که ممکن است مسائلی مانند شیوع ویروس یا تحریم پیش بیایید که خارج از اراده او است، می توان به جای شکوه از این ...
درج اطلاعات ستاره دار (*) الزامی است.
verification
سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

Item removed. Undo