ایرانی، کالا/خدمت مبتنی بر دانش ارائه کن             شیوه مشارکت اعضای هیئت علمی و دانشاه ها در شرکتهای دانش بنیان             به کارگیری محصولات خدمات شرکتها جهت توسعه کسب و کار خود             معرفی محصولات و خدمات خود به دیگران             مشاهده جزئیات امار شرکتهای دانش بنیان و غیر دانش بنیان             ایرانی کالای مرغوب ایرانی بخر            
شبکه دانش بنیان ویترین عرضه محصولات، خدمات و اطلاعات دانش بنیان و دانش محور
  •   دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

راهنمای ساده

سلام
از اینکه با ما در سایت دانش بنیان هستی خوشحالیم. امیدوارم از بودن با ما راضی باشی و به دیگران هم توصیه کنی به ما ملحق بشن.
میخوام بصورت ساده شما را راهنمایی کنم تا لذت و بهره بیشتری از سایت دانش بنیان ببری. آماده ای؟
اول ثبت نام کن. گذاشتن عکس خودتو یادت نره. البته اجباری نیست ولی جالب تر میشه. ضمنا نام و عکس و مشخصات خاص شما را کسی نمی بینه.
یادت نره که بری به ایمیلت و حساب خود را فعال کنی
لطفا نام کاربری، شماره رمز و کد کاربری خود را یه گوشه ای بنویس که دم دستت باشه.

ادامه متن
دوشنبه 11 شهريور 1398
0
مدیرعامل بیمه ایران: از طریق درگاه الکترونیکی مردم می‌توانند خدمات بیمه‌ای را در کوتاهترین زمان دریافت کنند به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای محسن دورکیانی در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه بیمه ایران من در جمع خبرنگاران گفت: باهمکاری نمایندگان بیمه، درحال حاضر بیمه اتش سوزی و برخی رشته‌ها در سامانه آماده است و مردم می‌توانند اقدام به ثبت نام و صدور مجوز کنند. وی ادامه داد: بیمه ایران به عنوان شرکت دولتی در جهت دولت الکترونیک حرکت کرده است و برای بقا باید فعالیت دیجیتال خود را اغاز می‌کرد. مدیرعامل بیمه ایران افزود: برای خدمات دهی به مردم ما نیاز به درگاه داشتیم که امروز این امکان برای خدمات پس از فروش، اعلام خسارت، واریزی پول و ... فراهم شد، حتی مردم می‌توانند از خانه نوبت دریافت و براساس ان به شعب مراجعه کنند. وی با اشاره به فعالیت ۱۱هزار نماینده بیمه ایران بیان کرد: یکی از مهمترین بخش‌هایی که در این درگاه فعال است حضور نمایندگان است مردم می‌توانند با مراجعه به نمایندگان از این درگاه استفاده کنند. وی در پایان گفت: این اقدام باعث تحرک در صنعت بیمه خواهد شد و بیمه ایران باید پیشرو باشد. تحولی دیجیتال در صنعت بیمه ایران مدیرعامل بیمه ایران: با درگاه دیجیتال بیمه ایران از تمامی ظرفیت‌های بیمه بصورت برخط (انلاین) استفاده خواهد شد. آقای محسن پورکیانی در مراسم رونمایی از “پروژه بیمه ایران من” گفت: وضع بیمه ایران در ۵ ماه نخست سال بیانگر ۵۰ درصد رشد است. مدیرعامل بیمه ایران ادامه داد: تحول دیجیتال؛ پدیده‌ای است که منشا تحولات در کلیه صنایع و خدمات است که از حالت انتخاب خارج شده است و پرداختن به ان اجباری است و درک نکردن صحیح این پدیده برای برخی کسب و کار‌ها خطرناک است. وی افزود: صنعت بیمه ایران به عنوان شرکت دولتی توانسته است با توجه به شرایط پیش رو برای حفظ بقای خود امکان دیجیتالی را برای نمایند‌ه ها بوجود اورد. پورکیانی تصریح کرد: بسیاری از نمایندگان احساس نگرانی از این بابت داشتند که شرکت‌های خصوصی در این زمینه بهتر عمل کنند و بیمه ایران نتواند رقابت کند که این نگرانی مرتفع شد و با عملیاتی شدن این درگاه حرکتی در صنعت بیمه خواهیم داشت. وی بیان کرد: منافع همه ذی نفعان، شرکت‌ها و نماینده‌ها در طراحی درگاه رعایت شده است و از بازوی توانمند نمایندگان بیمه در این طرح به خوبی استفاده کردیم. فروش و تمدید الکترونیکی بیمه نامه شخص ثالث معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران: در درگاه خدمات الکترونیکی بیمه ایران ،بیمه نامه شخص ثالث تمدید و بفروش می رسد. آقای امیر نعمت الهی در مراسم رونمایی از «طرح بیمه ایران من» گفت: سامانه درگاه خدمات الکترونیکی بیمه ایران ویژگی های زیادی در ارتباط با مشتریان دارد بطوریکه کمتر از ۱۰ ثانیه برنامه دانلود و قابل استفاده می شود. وی ادامه داد: در سامانه my.iraninsurance.ir خدماتی چون نرخ دهی ،استعلام اصالت ،سوابق بیمه نامه و فروش ارائه می شود. وی ادامه داد: مشارکت و جایگاه شبکه فروش نیز در این سامانه در نظر گرفته شده است بطوریکه هر نماینده در بیمه ایران لینک اختصاصی خواهد داشت و در صورت فعالیت و تبلیغات ، بیمه نامه با کد نماینده صادر می شود .
درج اطلاعات ستاره دار (*) الزامی است.
verification
سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

Item removed. Undo