ایرانی، کالا/خدمت مبتنی بر دانش ارائه کن             شیوه مشارکت اعضای هیئت علمی و دانشاه ها در شرکتهای دانش بنیان             به کارگیری محصولات خدمات شرکتها جهت توسعه کسب و کار خود             معرفی محصولات و خدمات خود به دیگران             مشاهده جزئیات امار شرکتهای دانش بنیان و غیر دانش بنیان             ایرانی کالای مرغوب ایرانی بخر            
شبکه دانش بنیان ویترین عرضه محصولات، خدمات و اطلاعات دانش بنیان و دانش محور
  •   سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹

راهنمای ساده

سلام
از اینکه با ما در سایت دانش بنیان هستی خوشحالیم. امیدوارم از بودن با ما راضی باشی و به دیگران هم توصیه کنی به ما ملحق بشن.
میخوام بصورت ساده شما را راهنمایی کنم تا لذت و بهره بیشتری از سایت دانش بنیان ببری. آماده ای؟
اول ثبت نام کن. گذاشتن عکس خودتو یادت نره. البته اجباری نیست ولی جالب تر میشه. ضمنا نام و عکس و مشخصات خاص شما را کسی نمی بینه.
یادت نره که بری به ایمیلت و حساب خود را فعال کنی
لطفا نام کاربری، شماره رمز و کد کاربری خود را یه گوشه ای بنویس که دم دستت باشه.

ادامه متن
یکشنبه 18 خرداد 1399
0
ارائه خدمات عارضه یابی به ۸۸ شرکت دانش بنیان در سال ۹۸مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در سال گذشته به ۸۸ شرکت دانش بنیان خدمات عارضه یابی ارائه کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر مرضیه شاوردی، هدف از ارائه خدمت عارضه یابی (رتبه بندی رقابت پذیری) به شرکت های دانش بنیان را رفع ضعف های مدیریتی عنوان کرد و گفت: بسیاری از شرکت های دانش بنیان، تیم های فنی بسیار قوی دارند و حول ایده ای فنی و مهندسی شکل گرفته اند. وی افزود: این شرکت ها عمدتا در جنبه های مدیریتی ضعف هایی دارند که رفع آن ها از توان تیم های داخلی شرکت خارج است. در راستای کمک به شرکت های دانش بنیان برای شناسایی نقاط قوت، ضعف و چالش های مدیریتی خود و دریافت مشاوره های اثربخش و آشنایی با راهکارهای مناسب برای رفع این چالش ها، صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از ظرفیت و توان کارگزاران خصوصی، اقدام به ارائه خدمات عارضه یابی کرده است. شاوردی عملکرد تیم مشاوران برای عارضه یابی در شرکت های دانش بنیان را توضیح داد و گفت: کارگزاران صندوق در این حوزه، بر اساس مدل های عارضه یابی بومی، فرایندهای مختلف سازمان از جمله مدیریت راهبردی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی و فروش، مدیریت توسعه کسب وکار، مدیریت توسعه محصول، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت منابع مالی و مدیریت ریسک را با استفاده از معیارهایی جامع ارزیابی می کنند و نقاط قوت و ضعف شرکت را شناسایی می کنند. این ارزیابی بر اساس خوداظهاری و نیز جلسات تعاملی انجام می شود و پس از شناسایی چالش ها و مسائل شرکت، راهکارهایی برای بهبود و دستیابی به وضع مطلوب به شرکت ارائه می شود. مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد تعداد متقاضیان دریافت کننده خدمات عارضه یابی در سال گذشته گفت: در سال گذشته، ۸۸ شرکت دانش بنیان درخواست خود را برای دریافت خدمت عارضه یابی در سامانه توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت کردند که از این تعداد فرایند عارضه یابی ۴۳ شرکت تاکنون به پایان رسیده است و فرایند ۴۵ شرکت نیز همچنان در جریان است. شاوردی در مورد هزینه های استفاده از خدمت عارضه یابی صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت های دانش بنیان خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست صندوق مبنی بر حمایت ۷۰ تا ۹۰ درصدی در حوزه های مختلف خدمات توانمندسازی، شرکت های دانش بنیان متقاضی خدمت عارضه یابی نیز باید ۳۰ درصد از هزینه دریافت خدمت را پس از ثبت و تایید درخواست در سامانه برای عقد قرارداد با کارگزار مرتبط به کارگزار پرداخت کنند. سهم حمایتی صندوق پس از اتمام فرایند عارضه یابی و ارائه گزارش از سوی کارگزار، پرداخت می شود. مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در مورد همراهی کارگزاران و شرکت ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب گفت: کارگزاران عارضه یابی پس از بررسی و تحلیل چالش ها، قوت ها و ضعف های شرکت، راهکارهای بهبود را متناسب با مسائل شناسایی شده به شرکت ارائه می کنند. بسیاری از شرکت های دانش بنیان که از این خدمت استفاده کرده اند، توانسته اند با کمک مشاوران و با تجدید ساختار سازمانی، بهبود رویکردهای مدیریت منابع انسانی، بهبود ساختار هزینه ها، تغییر در ویژگی های فناورانه محصول، تغییر در راهبرد ورود به بازار، از زیان دهی به سودآوری و رشد بازار برسند و قراردادهای جدیدی با مشتریان موجود و جدید منعقد کنند.
درج اطلاعات ستاره دار (*) الزامی است.
verification
سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

Item removed. Undo