ایرانی، کالا/خدمت مبتنی بر دانش ارائه کن             معرفی محصولات و خدمات خود به دیگران             مشاهده جزئیات امار شرکتهای دانش بنیان و غیر دانش بنیان             ایرانی کالای مرغوب ایرانی بخر             شیوه مشارکت اعضای هیئت علمی و دانشاه ها در شرکتهای دانش بنیان             به کارگیری محصولات خدمات شرکتها جهت توسعه کسب و کار خود            
شبکه دانش بنیان ویترین عرضه محصولات، خدمات و اطلاعات دانش بنیان و دانش محور
  •   دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸

راهنمای ساده

سلام
از اینکه با ما در سایت دانش بنیان هستی خوشحالیم. امیدوارم از بودن با ما راضی باشی و به دیگران هم توصیه کنی به ما ملحق بشن.
میخوام بصورت ساده شما را راهنمایی کنم تا لذت و بهره بیشتری از سایت دانش بنیان ببری. آماده ای؟
اول ثبت نام کن. گذاشتن عکس خودتو یادت نره. البته اجباری نیست ولی جالب تر میشه. ضمنا نام و عکس و مشخصات خاص شما را کسی نمی بینه.
یادت نره که بری به ایمیلت و حساب خود را فعال کنی
لطفا نام کاربری، شماره رمز و کد کاربری خود را یه گوشه ای بنویس که دم دستت باشه.

ادامه متن
سه شنبه 18 دي 1397
0
بزرگترین گردهمایی سالانه متخصصان بازاریابی دیجیتال DMDAY۲۰۱۹ برگزار می‌شود

دومین دوره رویداد روز بازاریابی دیجیتال در تاریخ ۲۷ و ۲۸ دی‌ماه ۹۷ و با حضور متخصصان این حوزه در مرکز همایش‎های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود.

 بنابر اعلام علی بابا، این رویداد با حضور یک‌هزار نفر از کارشناسان بازاریابی دیجیتال، کارشناسان تولید محتوا، مدیران کسبوکارها، فعالین حوزه اکوسیستم استارتاپی، دانشجویان و علاقه‎مندان به این حوزه برگزار خواهد شد.

حضور برترین مدیران عامل و بازاریابی و بازاریابی دیجیتال شرکت‎های بزرگ استارتاپی مانند، علی بابا، دیجی‌کالا، تپسی، اسنپ‎ باکس و ایوند به عنوان سخنران و ارائه ورکشاپ‎های تخصصی در زمینه جدیدترین موضوعات دیجیتال مارکتینگ و همچنین برگزاری نمایشگاه، این رویداد را به فضایی منحصر به فرد برای شبکه‎سازی و برقراری ارتباط با کارشناسان، فعالان و علاقهمندان این حوزه و همچنین فرصتی برای معرفی استارتاپ‎های نوپا و رونمایی از محصولات و دستاوردهای استارتاپ‎های بزرگ تبدیل کرده است.

همچنین برگزاری بیش از ۱۲ ساعت ورکشاپ تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، ایمیل مارکتینگ، کانتنت مارکتینگ، پرفورمنس مارکتینگ، SEO-SEM و استراتژی‎های طراحی کمیپن، ارائه ۱۰ سخنرانی توسط بنیان‎گذاران، مدیران عامل و مدیران بازاریابی شرکت‎های موفق استارتاپی در زمینه‎های مختلف بازاریابی دیجیتال و سه پنل با محوریت تبلیغات اینترنتی، اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ از جمله برنامه‎های رویداد روز بازاریابی دیجیتال ۲۰۱۹ DMDAY۲۰۱۹)  (است.

ارائه یک پنل تخصصی و دو سخنرانی با حضور شرکت‎های علی بابا، یکتانت و دیجی‌کالا از برنامه‎های روز اول این رویداد است. روز دوم رویداد نیز از ساعت ۸ صبح آغاز می‎شود که شامل دو پنل با موضوعات اینفلوئنسر مارکتینگ و ویدئو مارکتینگ و همچنین هشت سخنرانی توسط نمایندگان شرکت‌های مختلف است.

در  دومین دوره رویداد  دیجیتال، یک نمایشگاه تخصصی نیز برگزار می‎شود که به استارتاپ‎های نوپا امکان می‌‏دهد تا به معرفی خود و خدماتشان بپردازند. همچنین شرکت‎های بزرگ می‎توانند با شرکت در این نمایشگاه تخصصی، از خدمات و محصولات جدیدشان رونمایی کنند.

اولین دوره این رویداد DMDAY۲۰۱۸، اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ در سالن همایش‎های دانشگاه الزهرا برگزار شد که با استقبال گستردهی مخاطبان روبهرو شد و توانست بیش از ۸۰۰ نفر از فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال را دور هم جمع کند. حضور برترین برندها و همچنین مدیران عامل و بازاریابی شرکت‎های مطرح استارتاپی و آژانس‎های تبلیغاتی در رویداد روز بازاریابی دیجیتال، این رویداد را از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داد و توانست آن را به یکی از حرفه‎ای‎ترین رویدادهای بازاریابی دیجیتال ایران تبدیل کند.

اگر از مدیران و فعالان استارتاپی کشور یا شرکت‌های مطرح علاقه‌مند به حوزه بازاریابی دیجیتال هستید و می‌خواهید در فضایی علمی-تخصصی و در جمعی از بزرگان این حوزه حضور داشته باشید، این رویداد میزبان شماست.

شما می‌توانید برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت اختصاصی رویداد به آدرس مراجعه کنید.

درج اطلاعات ستاره دار (*) الزامی است.
verification
سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

سبد خرید و فروش محصولات و خدمات

Item removed. Undo